چگونه صفحات ساخته شده با المنتور را بهینه کنیم؟

بهینه سازی موتور جستجو که همه ما آن را به اختصار “سئو” می­‌شناسیم، فرآیندی است که ما برای بهینه سازی موارد دیجیتال، اعم از پست­‌های وبلاگ، صفحات فرود یا ویدئوهای خود، استفاده می‌کنیم تا به آن‌ها در رتبه‌بندی بهتر موتورهای جستجو کمک کند. سئوی داخلی به مراحل فنی شما برای بهینه سازی صفحات و مطالب سایت اشاره دارد، بنابراین مطالب اینوگونه برای کلمات کلیدی مورد نظر رتبه بهتری می‌گیرند. کلمات کلیدی تنها مواردی نیستند که بر سئوی صفحه تأثیر می­‌گذارد بلکه عناصر بصری نیز بر محتوای وبسایت شما نیز تأثیرگذار است. حال این عناصر بصری چگونه در یک صفحه ظاهر می‌شوند؟ به کمک صفحه‌سازهایی مانند المنتور. ما در این مقاله قصد داریم بفهمیم چگونه صفحات وبسایت را بهینه کنیم؟ و چگونه با وجود المنتور فضای بهتری را فراهم کرده و سئو کنیم.

چگونه صفحات وبسایت را بهینه کنیم؟

اگر می‌گوییم سئوی المنتور منظور ما انجام فاکتورهای زیادی در طراحی صفحات است. اگر بتوانید صفحات خود را با این فاکتورها طراحی کنید، می‌توانید یک صفحه بهینه‌ای را ایجاد کنید که مورد علاقه کاربران و موتورهای جستجو باشد. بیایید با هم پیش برویم تا بهینه‌سازی سایت‌ خود را شروع کنید.  در ادامه به موارد زیر برای انجام سئو داخلی سایت می‌پردازیم:

  • بهینه سازی سرعت صفحه و عوامل تاثیرگذار بر سرعت بارگذاری
  • بهینه سازی سئو داخلی صفحات ایجاد شده با المنتور
  • بهینه سازی محتوا
  • بهینه سازی موبایل
  • بهینه سازی سئو داخلی با تنظیمات بیشتر افزونه

مرحله آماده‌سازی برای بهینه‌سازی

اولین مرحله آماده سازی است. به منظور نشان دادن جریان کار سئو داخلی که ما استفاده می‌­کنیم نمی‌خواهیم به تحقیق در موردکلمات کلیدی بپردازیم، زیرا احساس می‌کنیم خیلی اهمیت دارد و مستحق یک مستر کلاس کاملاً مجزا است که به آن اختصاص یافته است. با این حال می‌توانید با مطالعه تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی اولین گام خود را برای بهینه‌سازی بردارید.

بهینه سازی سرعت صفحه

عملکرد و سرعت بارگذاری صفحه ایجاد شده بصورت معمول یا با کمک صفحه‌سازها هر دو برای سئو داخلی بسیار مهم است. اول از همه، گوگل این موارد را تجزیه و تحلیل می‌­کند، زیرا آنها را به عنوان عوامل رتبه بندی می­‌داند، و دوم با بدانید که آن‌ها بر تجربه کاربری بسیار تأثیر می‌­گذارند. 47 درصد از بازدید کنندگان انتظار دارند که یک صفحه وب در 2 ثانیه یا کمتر بارگذاری شود. اگر سرعت صفحه سایت شما به همان اندازه کُند باشد، نیمی از افرادی که بر روی لینک شما کلیک می‌­کنند پیش از اینکه سایت باز شود به عقب بر­می­‌گردند. در این مورد چگونه صفحات وبسایت را بهینه کنیم؟ و چطور می‌توانیم سئوی المنتور را انجام دهیم؟
در ادامه برخی از عواملی که بر سرعت بارگذاری صفحه تأثیر می­‌گذارد، معرفی می‌‌شود:

دیدگاه‌ خود را بنویسید